شناسهٔ خبر: 65799 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ارتقای بهره‌وری در دستور کار شرکت راه‌آهن است/ توجه به منابع انسانی پایه ارتقای بهره‌وری است

رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارتقای بهره‌وری را در دستور کار این شرکت دانست و گفت: توجه به منابع انسانی پایه ارتقای بهره‌وری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اهواز گفت: مردم خوزستان را سراسر کشور دوست دارند و عاشق خدمت به این استان هستند. 

رسولی با بیان اینکه خانواده راه آهن توانمند و بزرگ است و هیچ در بسته ای را پیش روی خود ندارد، ادامه داد: مجلس و دولت از ما حمایت می کنند و باید از این فرصت ها استفاده کرد. دستور کار ما ارتقای بهره وری و استفاده از ظرفیت های موجود است.

وی افزود: راه آهن با شبکه گسترده و ناوگان عظیم و پرسنل توانمند خود ظرفیت های بیشتری را در اختیار کشور قرار می‌دهد، بنابراین باید با اقدامات بهره ورانه از وضع موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی پایه ارتقای بهره وری را توجه به منابع انسانی دانست و گفت: پرسنل راه آهن وقتی توانند هستند که انگیزه داشته و احساس کنند مسایل و مشکلات آن ها دیده شود. همه خواسته های ما دست یافتنی نیست اما باید یقین داشته باشیم که مشکلات برطرف می شود. وظیفه داریم به نیازهای اساسی همکاران خود توجه جدی کنیم. 

وی با بان اینکه حق فوق العاده مناطق جنگی برای راه آهن جنوب بررسی می شود، افزود: طرح طبقه بندی مناطق دنبال می شود تا پرسنل بر اساس شرایط منطقه مزایا دریافت کنند. همچنین توسعه خدمات کیفی و کمی در سال جدید در دستور کار است

برچسب‌ها: