شناسهٔ خبر: 65894 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ميزباني ۸۳۴ پرواز امدادرسانی در فرودگاه گرگان / قدردانی اميرمکری از عملياتی نگه‌داشتن فرودگاه گرگان با وجود سيل‎زدگی

فرودگاه گرگان ریيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران در جريان بازديد خود از فرودگاه گرگان، گفت: ميزبانی ۸۳۴ پرواز امدادی طی ۱۰ روز با وجود آب‎گرفتگی بخشی از اراضی فرودگاه گرگان کار بزرگی است که جای قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان گلستان، سیاوش امیرمکری در جریان بازدید از فرودگاه گرگان و روند خدمت‎رسانی به پروازهای امدادی در این فرودگاه، گفت: در ده روز گذشته با تلاش و همت همکارانم در اداره کل فرودگاه‎های استان گلستان، علاوه بر پروازهای برنامه‎ای مسافری انجام شده، فرودگاه گرگان به ۸۳۴ پرواز امدادی خدمات پروازی ارائه کرده که کار بسیار بزرگی است و جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی در این بازدید به همراه رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان، به صورت زمینی و هوایی، در جریان وضعیت آبگرفتگی اراضی فرودگاه و اقدامات انجام شده در مهار سیلاب قرار گرفت و اقدامات این اداره کل را در کنترل و مدیریت سیل به موقع و اثرگذار ارزیابی کرد.

در ادامه این دیدار امیرمکری از پروژه ساخت ترمینال جدید و پاویون فرودگاه گرگان بازدید کرد و با حضور در دوایر مختلف اداری و عملیاتی فرودگاه گرگان ضمن تبریک سال جدید از تلاش‎های شبانه‎روزی کارکنان در روزهای اخیر تشکر کرد.