شناسهٔ خبر: 65907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان:

بارش برف و باران در مناطق مختلف استان گیلان ادامه دارد/ خسارتی به راه‌ها، ابنیه فنی و ساختمان‌ها وارد نشد

ماکان پدرام ماکان پدرام اعلام کرد: با آمادگی کامل راهداران هیچ جاده مسدودی خوشبختانه گزارش نشده و ریزش کوه در چندین نقطه در کوتاهترین زمان ، پاکسازی شد و خوشبختانه هیچگونه گزارشی از تخریب و خسارات به راهها، ابنیه فنی و ساختمان‌ها تاکنون گزارش نشده است.

به  گزارش پایگاه خبری به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان گیلان،  ماکان پدرام اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در روزهای گذشته و آماده باش کامل در استان گیلان ضمن تشکیل ستاد بحران و هماهنگی با شرکت‌های پیمانکاری برای در اختیارگذاشتن ماشین آلات سنگین، به روسای ادارات شهرستانی ابلاغ نمود که با هماهنگی فرمانداران محترم در شهرستان‌ها در صورت لزوم  تمامی امکانات بخش خصوصی آماده همکاری شبانه روزی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان افزود: ریزش برف و باران در ارتفاعات ادامه دارد و در برخی نقاط جلگه نیز شاهد بارش باران هستیم که  به کوشش همکاران عزیز ما در راهداری استان ، هیچ جاده مسدودی خوشبختانه گزارش نشده و در چندین نقطه در راه‌های کوهستانی ریزش کوه را شاهد بودیم که در کوتاهترین زمان، پاکسازی لازم انجام شد.
رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان  افزود: حجم  آب رودخانه ها بویژه رودخانه شاهرود در ورودی استان از سمت لوشان  پرحجم می باشد  که خوشبختانه هیچگونه گزارشی از تخریب و خسارات به راه‌ها، ابنیه فنی و ساختمان‌ها  تاکنون گزارش نشده و تا  پایان فروکش کردن آب رودخانه ها و شرایط عادی در استان، همه همکاران و عوامل پیمانکاران  بخش خصوصی در آماده باش کامل هستند تا مردم عزیزمان در آرامش، ایام عید را سپری نمایند  .
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان از تمامی پیمانکاران بخش خصوصی که در این روزها دوشادوش سایر عوامل امدادی و راهداری آماده خدمت رسانی بودند ، تقدیر و تشکر کرد .