شناسهٔ خبر: 66026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش مسئولان برای بازکردن راه روستاهای قلعه جوق و راستگویان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مناطق سیل زده در سفر به استان ایلام (2 ) حسن ربانی از آسیب‌دیدن سد چهرقان از توابع استان مرکزی و جاری‌شدن آب به روستاهای راستگویان و قلعه جوق از توابع فامنین خبر داد که باعث مسدودشدن راه‌های ارتباطی این روستاها شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد در این‌باره توضیح داد: آب‌بند شکسته شده از استان مرکزی به سمت روستای راستگویان از توابع شهرستان فامنین آمده و راه ارتباطی روستای راستگویان به قلعه‌جوق را قطع کرده و داخل روستای قلعه جوق هم آسیب دیده است.

وی ادامه داد:همکاران راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن،مخابرات، برق و دستگاه‌های دیگر با حضور فرماندار ومدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درحال تعمیر و بازگشایی مسیر هستند.

وی گفت: البته تردد با موتورسیکلت برقرار است اما برای تردد با خودرو نیاز به تعمیرات و پل‌ها است. امیدواریم تا عصر امروز تردد با خودرو هم امکان‌پذیر شود.

مدیرکل راه و‌شهرسازی تاکید کرد: به دستور استاندار و معاونت عمرانی استانداری این هماهنگی بین ادارات و کار تیمی برای برقراری تردد روستای راستگویان تشکیل شده است.