شناسهٔ خبر: 66137 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:

اعزام و پذیرش نزدیک به ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز مديرکل فرودگاه‎هاي استان خوزستان از اعزام و پذيرش نزديک به ۱۰۲ هزار مسافر در فرودگاه اهواز و ارائه خدمات به آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی فرودگاههای خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: در سفرهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ۸۳۷ پرواز برنامهای در فرودگاه اهواز انجام شد.

وی افزود: با انجام این تعداد پرواز در نوروز، نزدیک به ۱۰۲ هزار مسافر در این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند كه ۴۶۸۷۵ مسافر ورودی و ۵۵۰۷۸ مسافر خروجی بودند.

رضایی با اشاره به شرایط جوی به وجود آمده در کشور و استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه فرودگاه اهواز به عنوان دروازه استان خوزستان محسوب می شود از زمان جاری شدن سیل در استان های شمالی و سرازیر شدن آن به استان خوزستان و بالا آمدن سطح آب روخانه ها و نیز اعلام شرایط اضطراری، فرودگاه اهواز توانسته با آمادگی کامل نقش بسزایی در امر امدادرسانی به مناطق سیل زده ایفا کند.

وی با بیان اینکه شرایط فرودگاه عادی و به دور از خطر سیل است به آمار پروازهای امدادی در این روزها اشاره کرد و افزود: از ۱۱ فروردین و اعلام شرایط اضطراری تاکنون خدمات رسانی به ۳۰۷ بالگرد، ۳۶ فروند هواپیمای کارگو و ۱۸ فروند پرواز VIP صورت گرفته است .

گفتنی است، با توجه به وجود شرایط بحرانی حاکم در استان عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.