شناسهٔ خبر: 66153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبرداد:

اجرای آسفالت ۲۳ کیلومتر از محور محمدآباد ریگان – جاسک

محمدمهدی بلوردی محمدمهدی بلوردی از شروع عملیات اجرایی ۲۳ کیلومتر دیگر از محور محمدآباد ریگان – جاسک از هفته آینده خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی با اعلام این خبر گفت: این محور ۴۶۵ کیلومتر طول دارد که ۲۰۰ کیلومتر آن در حوزه استان کرمان و مابقی در حوزه استان هرمزگان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه ۱۳۰ کیلومتر از محور محمدآباد ریگان- بندر جاسک در حوزه جنوب و ۷۰ کیلومتر در حوزه شمال استان واقع شده است، تصریح کرد: عملیات بازگشایی ۳۵ کیلومتر از این محور در حوزه شمال استان بازگشایی شده و حدود ۲ کیلومتر از مسیر، آسفالت شده است.

وی افزود: ۴ کیلومتر از محور یاد شده در حال روسازی است و عملیات زیرسازی حدود ۵/۲ کیلومتر هم به پایان رسیده و آماده اجرای آسفالت است.

بلوردی گفت: مبلغ قرارداد اجرای قطعه اول محور محمدآباد ریگان – جاسک به طول ۴۵ کیلومتر ۱۱۸ میلیارد ریال، کار انجام شده، ۷۵ میلیارد ریال و هزینه پرداخت شده به پیمانکار ۴۸ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم این راه فرعی که با مشخصات راه اصلی در حال احداث است، به طول ۲۳ کیلومتر، هفته آینده آغاز می شود.