شناسهٔ خبر: 66259 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

ارسال محموله مورد نیاز سیل‌زدگان توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر/ اعزام قایق های امدادی تندروی بندر خرمشهر به مناطق سیل زده

بارگیری بندر مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از اعزام قایق های تندروی امداد و نجات به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: محموله‌ کمک های اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نورالله اسعدی گفت: بندر خرمشهر از ابتدای شروع سیلاب با تشکیل کمیته بحران تمام تمهیدات لازم را برای کمک رسانی به مناطق درگیر با سیلاب و همچنین بسیج امکانات بندر برای مقابله با افزایش دبی رودخانه های کارون و اروند را به مورد اجرا گذاشت.

وی از ارسال محموله آذوقه و اقلام مورد نیاز هم‌وطنان سیل زده در حمیدیه اهواز خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از همکاران به منظور کمک به ایجاد سیل بند و کمک به مردم سیل زده به مناطق درگیر با سیلاب اعزام شدند تا به مردم این مناطق یاری برسانند.

اسعدی از تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برای بسیج همه امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت: این اداره کل تاکنون به ارسال ادوات و ماشین آلات سنگین و همچنین کانتینر برای ایجاد سیل بند در مناطق آسیب پذیر اقدام کرده است.

وی همچنین از اعزام دو قایق تندروی امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مناطق سیل زده حمیدیه و دشت آزادگان خبر  داد و اظهار داشت: تعدادی از نیروهای متخصص امداد ‌‌نجات دریایی بندر خرمشهر نیز برای بررسی اوضاع و کمک به مردم سیل زده به این مناطق اعزام شدند تا در خصوص کمک رسانی به مردم اقدام کنند.