شناسهٔ خبر: 66282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نوروز ۹۸ روی داد؛

تردد بیش از دو میلیون ۳۴۵ هزار خودرو در محورهای لارستان

تردد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از تردد بیش از دو میلیون ۳۴۵ هزار خودرو در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، با توجه به اینکه حوزه این اداره کل بهترین و کوتاه ترین مسیر برای دسترسی به بنادر جنوبی کشور و جزایر کیش و قشم و همچنین  منطقه انرژی بر پارس جنوبی و عسلویه است، از همین رو در طول سال بخصوص در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی است .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص اقدامات انجام شده در ایام نوروز اظهار داشت :در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۹۸ راهدار در قالب ۴۲ خودرو از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بوده اند .

وی افزود : با توجه به راه اندازی مرکز مدیریت راهها  در اداره کل راه وشهرسازی لارستان و نصب دستگاههای تردد شمار در تمامی محور های حوزه این اداره کل در ایام نوروز بیش از دو میلیون ۳۴۵ هزارو ۴۶۸ خودرو از محور های این اداره کل تردد کرده اند که بیشترین ترددها  مربوط به لار- بندر عباس با ۱۵۴ هزارو ۹۴۲ خودرو ، لار- جهرم ۱۴۹هزارو ۵۶۴ هزار خودرو ، لامرد- مهر ۱۳۶ هزارو ۶۴ خودرو و لار - بستک ۱۱۴ هزارو ۳۵۵ خودرو بوده است .

باقری فرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیش از آغاز سفرهای نوروزی ، تصریح کرد : : درمحور های اصلی و شریانی حوزه استحفاظی این اداره کل بیش از۱۰۵ کیلومتر روکش آسفالت ، ۴۸۰ کیلومتر خط کشی ، ۲۵۵ متر حفاظ های پل ها وتابلو و علائم اطلاعاتی و هشدار دهنده نصب شد و نیز لایروبی رودخانه و پاکسازی دهانه پل ها به همراه اصلاح شیب شیروانی و اصلاح نقاط پرتگاهی از جمله اقداماتی بود که به معنای واقعی برای نگهداری راهها صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : در ایام نوروز با توجه به بارندگی ها در حوزه این اداره کل ولیکن خوشبختانه با تلاش راهداران عزیز تمامی محور ها باز و تردد در آنها به شکل مطلوبی جریان داشت.