شناسهٔ خبر: 66297 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قائم مقام راه آهن خبرداد؛

کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده از طریق راه‌آهن ارسال شد

حسین عاشوری قائم مقام راه‌آهن از ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده برای مردم سیل‌زده در ناحیه لرستان، زاگرس و جنوب از طریق خطوط راه‌آهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری قائم مقام راه‌آهن از ارسال کمک‌های جمع آوری شده برای مردم سیل‌زده در ناحیه لرستان، زاگرس و جنوب خبر داد و در ادامه از همکاران راه آهنی بابت جمع آوری و کمک برای هموطنان سیل زده تقدیر و تشکر کرد.

قائم‌مقام راه‌آهن و هیئت همراه از مناطق آسیب دیده از باران های اخیر و سیل در محور اداره کل راه آهن زاگرس از جمله ایستگاه های طول خط و منازل آسیب دیده از سیل اخیر اداره کل راه‌آهن زاگرس بازدید کردند.

در ادامه این بازدید جلسه شورای اداری جنوب با جلسه شورای اداری زاگرس با حضور حسین عاشوری قائم مقام راه آهن، سرهنگ عباس زاده فرمانده بسیج راه‌آهن، مهندس باقری مدیرکل امور مالی و اموال، مهندس رشیدی مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه، مهندس موسوی مدیرکل خط و سازه‌های فنی و قهرمانی دبیر شورای واگذاری منازل سازمانی برگزار شد.

درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب در این جلسه با اشاره به آسیب حدود ۳۵۰ متر از مسیر بلاک بامدژ _ آهودشت توسط سیل اخیر ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی کارشناسان و کارگردان زحمتکش این اداره کل ،در چند روز آینده شاهد بازگشایی این محور باشیم.