شناسهٔ خبر: 66299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جانمایی ایستگاه هواشناسی رضوانشهر

1 به منظور توسعه و تکمیل ایستگاه‌های هواشناسی , رضوانشهر گیلان نیز دارای ایستگاه هواشناسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان,  محمد دادرس مدیر کل هواشناسی استان گیلان  در جلسه مشترک با محمد مهدی مظفری  فرماندار رضوانشهر نسبت به اهمیت پایش جوی در نواحی مختلف استان و به ویژه  با احداث ایستگاه هواشناسی در شهرستان رضوانشهر مطالبی را بیان کرد.

فرماندار رضوانشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: راه اندازی ایستگاه هواشناسی در این شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که با توجه به شرایط خاص جوی در این شهرستان و قرار گرفتن رضوانشهر در مسیر جاده ترانزیت  وخط ساحلی وهمچنین اهمیت گردشگری ،کشاورزی وصید وصیادی  دسترسی به وضعیت آب و هوایی وشرایط جوی منطقه بسیار  حائز اهمیت خواهد بود.

در ادامه مدیر کل هواشناسی و فرماندار رضوانشهر وتعدادی از مسؤلین این شهرستان جهت جانمایی واحداث  ایستگاه هواشناسی از چند محل بازدید به عمل آوردند ومقرر شد همزمان با تحویل زمین نسبت به شروع عملیات اجرایی پروژه توسط هواشناسی اقدام شود.

 همچنین در این روز مدیر کل هواشناسی استان گیلان به همراه فرماندار شهرستان رضوانشهر وجمعی از مسؤلین به مناسبت روز پاسدار وحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مقرفرماندهی سپاه ناحیه رضوانشهر با  جناب سرهنگ پاسدار  قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر دیدار کردند.

برچسب‌ها: