شناسهٔ خبر: 6630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير در بازدید از پروژهای مسكن مهر کرمانشاه :

روند بهره‌برداری از مسکن مهر سرعت می‌یابد

احمد اصغری مهرآبادی معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن از روند افزایش تكميل پروژه هاي مسكن مهر كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، احمد اصغري مهر آبادي در بازديد از پروژه هاي مسكن مهر قصر شيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب، ضمن اعلام اين خبر گفت: از مجموع دو ميليون و ۳۰۰ هزار واحد مسكن مهر كشور، اكنون يك ميليون و ۷۴۵هزار واحد به پایان  رسيده كه تعداد يك ميليون و ۴۸۰ هزار واحد افتتاح و به بهره برداري رسيده است.

مهر آبادي در خصوص برنامه امسال نيز گفت: با توجه به تصميمات وزارت راه و شهرسازي در افزايش روند تكميل اين پروژه ها، امسال سعي داريم تعداد يك ميليون و ۷۴۵ هزار واحد را به ۲ ميليون و يكصد هزار واحد افزايش داده و ما بقي آن را تا پايان سال ۹۵ تكميل و پرونده مسكن مهر را ببنديم.

وي در خصوص تسهيلات مسكن مهر نيز توضيح داد: تا كنون ۴۶۰ هزار نفر به بانك معرفي شده كه از اين تعداد، به ۲۸۱ هزار واحد ابلاغ شده و كار مابقي آنها نيز در دست اقدام است.

وي در اين بازديد از دو پروژه مسكن مهر شهرهاي قصر شيرين،سرپل ذهاب و گيلانغرب بازديد بعمل آورد و برای  مشكلات آنها از قبيل ايجاد راه دسترسي پروژه ها، رفع نواقص تاسيساتي و ... دستورات لازم را صادر كرد./

نظر شما