شناسهٔ خبر: 66350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش ستاد مدیریت بحران استان تهران برای بازگشایی سه مسیر در دشت آزادگان

اسکان موقت سیل زدگان بامدژ در قطار تلاش‌ها برای بازگشایی سه مسیر جهت امدادرسانی به شهروندان شهرهای دشت آزادگان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, امیر حسین آزاد دوار رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این اداره کل گفت: تلاش های شهرداری فردوسیه شهریار برای بازگشایی جاده سوسنگرد به دهلاویه در راستای ارسال ارزاق و امدادرسانی ادامه دارد و این در حالی است که نیروهای امدادی شرکت آبفای منطقه‌ای شهرداری تهران نیز برای رفع آبگرفتگی محور روستایی نصرت آباد به بستان در تلاش شبانه روزی به صورت سه شیفت مداوم کاری هستند.

وی همچنین از دستور استاندار تهران، محسنی بند پی برای تخلیه آب جاده سابله به بستان آباد خبر داد و تصریح کرد در این خصوص نیزعوامل امدادی ستاد بحران استان تهران مشغول کار هستند .

جدیدترین کمکهای شهرداریها و فرمانداریهای استان تهران به دشت آزادگان ارسال شده است

آزاد داور که در دشت آزادگان مستقر است با اعلام این مطلب گفت: اقلام مورد نیازی از قبیل: آب معدنی، پتو، رختخواب، فرش، پوشاک، نان، اقلام شوینده و خوراکی، چادر، شیرخشک در محل تحویل شده و یا تحویل هلال احمر شد است تا با استمرارزمانی و حسب برنامه ریزی صورت گرفته توزیع شوند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از اعزام نیروها، ماشین آلات و تجهیزات جدید لجستیکی شهرداریهای حسن آباد شهرستان ری، پردیس و باغستان برای تقویت نیروهای امدادی و ماشین آلات در حال خدمت رسانی طی چند روز گذشته خبر داد.

لازم به ذکر است استان تهران معین خوزستان است و رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در آنجا مشغول انجام وظیفه است.