شناسهٔ خبر: 66351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی قائم تویسرکان

بیمارستان تویسرکان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان خبر داد: مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه مومیوند فرماندار تویسرکان و نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از روند ساخت پروژه (۱۵۴) تختخوابی بیمارستان قائم تویسرکان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " علی محمد اصغری " عنوان کرد: این بیمارستان با ۱۷ هزار مترمربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این بازدید مقرر شد پیمانکار پروژه شیفت کاری و اکیپ کاری را جهت سرعت بخشیدن به کار اضافه و پس از مشخص کردن برنامه زمان‌بندی گزارش آن را به این اداره ارسال نماید.

وی در بازدید از پروژه چهارخطه محور تویسرکان - کنگاور با ارائه‌ گزارش کامل از عملیات اجرایی پروژه گفت: با توجه به بارش های اخیر قرار شد پیمانکار با تائید مشاور برنامه زمان بندی برای این پروژه را مشخص و گزارش آن را به نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و راه شهرسازی شهرستان ارائه نماید.

همچنین بازدیدی از پروژه احداث ایستگاه راه آهن باباکمال انجام شد که پیمانکار پروژه ضمن ارائه گزارش از روند عملیات اجرایی تصریح کرد : در صورت تامین اعتبار لازم ایستگاه در هفته دولت سال ۹۸ به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است ساختمان ایستگاه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان مشتمل بر ترمینال مسافربری و ساختمانهای جانبی با مساحت زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت حدود ۵/۵ هکتار در حال اجرا می باشد و هم اکنون از پیشرفت ۸ درصدی برخوردار است.

در پایان مفتح از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان  به جهت همکاری در مدیریت بحران و همچنین کمک رسانی به دیگر ارگانها در بحث سیلاب اخیر تقدیر و تشکر کرد.