شناسهٔ خبر: 66493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انعقاد تفاهم نامه تخصیص قیر به پروژه‌های بازآفرینی شهرستان قدس

در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان قدس طی سال جاری ضمن عقد تفاهم نامه تخصیص قیر، فرماندار این شهرستان تمامی دستگاههای شهرستان را ملزم به ارائه برنامه ها و پروژه ها طی جلسه آتی در چهارچوب برنامه اقدام و عمل مشترک در محدوده های هدف و ناکارآمد شهری نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی  اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، این جلسه با حضور تمامی اعضاء ستاد مذکور ، معاون بازآفرینی و مسکن استان تهران و با هدف پی گیری پروژه های اقدام مشترک تشکیل گردید.لازم به ذکر است طی سال جاری ۴۵۰ تن قیر به محلات هدف ( شهید بهشتی، شهید عالمی، عمارت و صاحب الزمان ) در شهر قدس اختصاص یافته است.

همچنین مقرر شد شهرداری شهرستان قدس در کوتاهترین مدت گزارش از آسفالت معابر محلات مذکور به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه کند.

در این جلسه  فیروز معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، آمادگی برای هرگونه همکاری و مساعدت در چارچوب وظایف قانونی و پی گیری مصوبات شهرستان و استانی را اعلام کرد.

همچنین پس از برگزاری جلسه مذکور ، بازدید از پروژه خانه مشق قدس از پروژه های بازآفرینی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و بررسی مشکلات این پروژه انجام شد.