شناسهٔ خبر: 66527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی

ه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت و ابلاغ رئیس جمهور مبنی بر بکارگیری جوانان و به ویژه بانوان در پست های مدیریتی ، این اداره نیز بر این امر همت گذاشته و از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی استفاده نموده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،حسن ربانی ارشد در نشست صمیمی با جوانان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان بیان کرد: جوانان در هر نسلی ارزشمندترين سرمايه كشور و ملت هستند كه نشاط اجتماعی، توليد، توسعه، خرمي و آباداني مرهون استعداد و توانايی آنهاست.

وی ادامه داد:  یکی از شاخص‌های برتری یک سازمان ، دارا بودن نیروی انسانی متعهد و جوان است در واقع  وجود کارکنان متعهد و جوان وجهه سازمان را در اجتماع ارتقاء می‌دهد و زمینه رشد و توسعه آن را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: :آنچه مسلم است شما جوانان  با عزم و اراده راسخ خویش قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهید کرد وبا توجه به توانمندیهایی که در شما به اثبات رسیده شکوه و افتخار بیش از بیش را برای این اداره کل به ارمغان خواهید آورد..

مدیر کل راه و شهرسازی استان به ویژگی های حضرت علی اکبر (ع) اشاره نموده و تصریح کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) تمام ویژگی‌های یک جوان ازجمله اخلاق خوب، شجاعت، دشمن‌شناس، اخلاق مدار و دانشمند را داراست.

وی بیان کرد: جوان با اخلاق نیکو و خلق حسنه اش سرمایه محسوب می شود، همان طور که پیامبر فرموده‌اند من برای کرامت اخلاقی و ترویج اخلاق حسنه مبعوث شده‌ام.

ربانی با اشاره به اینکه هر جا جوان ها بر سر کار بودند نتایج خوبی گرفته شده، گفت: من بسیار خوشحالم که در این اداره کل از جوانان در پست های معاونت و ریاست استفاده نموده ام چرا که جوانان اندیشه ها و توانمندیهای بسیار خوبی در مدیریت دارا هستند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در اداره اتاق فکر تشکیل شده از جوانان میخواهم اندیشه های خود را در جلسات اتاق فکر با ما درمیان بگذارند و ما را در اداره امور یاری نمایند.

گفتنی است در پایان نیز هر یک از جوانان پیشنهادات و مشکلات خود را با مدیر کل در میان گذاشتند.