به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, احسان منصورکیایی با اشاره به این مطلب گفت : با توجه به ابلاغ سیاست ها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جاده ای استان و در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۵۵۰ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان و شاغلان بخش حمل و نقل جاده ای در سامانه شهراه ثبت شده بود مورد بررسی قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک ، کاهش مراجعین به اداره کل و ادارات تابعه شهرستان از جمله مزایای راه اندازی سامانه ثبت شکایات می باشد گفت : این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می کند.
منصور کیایی افزود : شهروندان می توانند با ورود به سامانه شهراه به آدرس : www.shahrah.mrud.ir ،موارد مورد نظر خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان تاکید کرد : بمنظور برقراری تعامل هرچه بهتر با شاغلین حمل و نقل جاده ای ، رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده ای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاعرسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حملونقل جادهای انعکاس دهند.