شناسهٔ خبر: 66618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره راه و شهرسازی سمنان استان معین کمک‌رسانی به سیل‌زدگان لرستان شد

سید کمال الدین میرجعفریان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: این اداره کل در کمک رسانی به سیل زدگان معین استان لرستان تعیین شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، میر جعفریان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سیلابهای مخرّب اخیر در سطح کشور و وارد آمدن خسارات و ایجاد مشکلات برای برخی از هموطنان، ضرورت کمک و بسیج همه نیروها و توانمندی  سایر دستگاه‌های اجرائی در جبران این خسارات بیش از پیش احساس گردید.

وی در ادامه گفت: پیرو تصمیم و ابلاغ وزیر کشور مبنی بر تعیین استان سمنان به عنوان یکی از استان‌های معین استان لرستان، پس از شرکت در جلسه ستاد بحران این استان و بازدید به همراه استاندار و جمعی از فرمانداران  و مسئولین و سایر اعضای ستاد بحران استان سمنان از بخشهای آسیب دیده این استان به ویژه شهرستان پلدختر و مشاهده آسیبها و کمبودها و برآورد نیازهای آسیب دیدگان، با هماهنگی با سایر دستگاهها و ارگانها و با بسیج نیروها و امکانات، انشاا... بتوانیم سهمی هرچند کوچک در بازسازی این مناطق و کمک به هموطنان داشته باشیم.

شایان ذکر است در  جلسه ستاد بحران استان لرستان، بازسازی بخشهایی از شهرستان پلدختر از جمله روستای چم مهر با ۴۴ خانوار  به استان سمنان واگذار شد.