شناسهٔ خبر: 66915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه راه چاه سرمه - بستک تا پایان اردیبهشت امسال

علیزاده هرمزگان معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری پروژه راه چاه سرمه - بستک تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، علی علیزاده با بیان این مطلب در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی در بستک، اظهار کرد: محور مذکور به طول ۶۵ کیلومتر از محل اتصال به جاده کهورستان-  لار تا تنگ بستک حدود ۲۰ کیلومتر آن توسط اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در دست بهسازی است که با اتمام آن، محور فرعی موجود به راه اصلی درجه یک تبدیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اعتباری در سال گذشته افزود : علیرغم مشکلات اقتصادی ، حدود ۱۲ کیلومتر محور به بهره‌برداری رسید و پنج کیلومتر دیگر نیز آماده و آسفالت شد ولی به علت فرارسیدن تعطیلات عید نوروز و نبود فرصت برای خط کشی و نصب علائم آن، بهره برداری از این پنج کیلومتر به بعد از تعطیلات موکول شد که ان شاء الله تا پایان اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

برای اجرای این بخش از مسیر مجموع اعتباری در حدود ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۸۰ میلیارد ریال آن به عنوان مطالبات پیمانکار باقی مانده است.