شناسهٔ خبر: 67174 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند

خادمی در جمع معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در راس هیئتی برای بازدید از پروژه‌های راهسازی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در راس هیاتی با هدف از بازدید از روند ساخت پروژه‌های راهسازی و بزرگراهی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند.

خادمی سفر خود را از آزادراه ساوه-همدان آغاز می‌کند و پس از بازدید و عبور از جاده‌های تهران-همدان و همدان-ملایر با ورود به شهرستان ملایر بازدید‌های خود از جاده‌های در دست احداث این شهرستان را شروع می‌کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل پس از بازدید و قرار گرفتن در جریان میزان پیشرفت و روند احداث پروژه‌های شهرستان ملایر، از بزرگراه ملایر-توره-گردنه زالیان وارد پروژه توره-بروجرد می‌شود و پس از بازدید از روند اجرایی این پروژه دستورات لازم را در جلسه کارگاهی به مهندسان این پروژه ابلاغ می‌کند.  

معاون وزیر راه و شهرسازی با عبور از محور گردنه زالیان-بروجرد-دورود وارد شهر دورود شده و سر انجام با حضور در کارگاه کنارگذر دورود سفر خود را به پایان می‌رساند.