شناسهٔ خبر: 6725 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سفر استانی به فارس - ۱۱

بهره‌برداری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی شیراز توسط رئیس جمهور

رئیس جمهور در فرودگاه شیراز رئیس جمهور در جریان سفر هیئت دولت به استان فارس با حضور در فرودگاه شهید دستغیب شیراز از طرح توسعه فرودگاه بهره برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس جمهور در جریان سفر هیئت دولت به استان فارس با حضور در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، از طرح توسعه فرودگاه بهره برداری کرد.

روحانی در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خونگرم، دلاور و فرهنگ‌دوست استان فارس و شهرستان شیراز، گفت: شاهچراغ حرم سوم اهل بیت، مرکز معنوی، حافظیه و سعدیه مرکز فرهنگ و ادب و تخت جمشید و پاسارگاد مرکز تمدن باستانی ایران کهن در شیراز قرار دارد.

روحانی با بیان اینکه استان فارس از مهم‌ ترین استان‌های کشور در جنوب کشور است، گفت: استان فارس مرکز علم و دانش، ادب و فرهنگ و پایگاه بزرگ معنوی کشور است و از استعدادها و قابلیت‌های فراوان برای توسعه برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این سفر پروژه‌هایی که برای استان فارس طی سال ۹۴ و ۹۵ در نظر گرفته شده و در هیأت وزیران در تهران مصوب شده است، به اطلاع مردم خواهد رسید.

روحانی همچنین افزود: در این سفر مطالبات و نظرات مردم را در خصوص مسایل مختلف خواهیم شنید و امیدواریم این سفر برای استان فارس خیر و برکت داشته باشد.

بر اساس گزارش شبکه خبر، دیدار با روحانیون، علما، سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های رئیس‌ جمهوری در این سفر است.

وزیر راه و شهرسازی نیز در جریان سفر به استان فارس از برخی پروژه‌های شهرستان کازرون، شهر‌های خشت و کنارتخته این شهرستان‌ها بازدید کرد./

نظر شما