شناسهٔ خبر: 6726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد معاون وزير از محورهای روستايی استان مركزی

بازدید میرشفیع از استان مرکزی معاون راه روستايی وزارت راه وشهرسازی، از محورهاي روستايي شهرستان‌هاي شازند، ساوه وزرنديه بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، ميرشفيع در بازديد از راه‌های روستايی اين استان با بيان اينکه استان مركزي يكي از  شاهراه‌هاي  اصلی کشور است، ايمني و كيفيت محورهاي استان را مهم دانسته و بر تسريع در تكميل و پروژه‌هاي در دست اقدام از جمله پروژه راه شازند به خمين که عمليات لکه گيری و روکش آن در حال اجرا است تاكيد كرد.

وی اظهار داشت: برای ارتقا و تعريض جاده های در دست احداث کارگاه های آنها تجهيز شده است و در مورد تامين اعتبار مورد نياز نسبت به تكميل پروژه ها قول مساعدت داد.

نصراله نژاد مدير كل، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرمانداران و مسئولين محلي نیز در این بازدید میرشفیع را همراهی می کردند.

در پايان اين سفر يكروزه نصراله نژاد ضمن تقدير از معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي هدف از دعوت وی به استان مركزي را تسريع و گشايش اعتبارات استاني دانست و اظهار اميدواري كرد اينگونه جلسات و بازديدها با مقامات ارشد وزارتخانه و استاني بتواند گام مهمي در پيشرفت استان و رفع مشكلات موجود باشد./

نظر شما