شناسهٔ خبر: 67292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جشنواره امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری جشنواره امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه مبارک رمضان در سه بخش مجزا ویژه همکاران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, احمد زینلی گفت: شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد همزمان با ماه مبارک رمضان ، جشنواره امر به معروف و نهی از منکر همزمان را در سه بخش برگزار نماید، لذا همکاران گرامی تا پایان ماه مبارک فرصت دارند آثار و ایده هایشان را برای اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مطابق با مصوبه شورای فرهنگی به آثار برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت افزود:این جشنواره در سه بخش که هریک دارای شاخه های متعدد است برگزار می شود .

بخش اول فراخوان آثار مردمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مردم به مسئولان  نام دارد که خود شامل سه محور الف - مکتوب: مقاله، کتاب، داستان کوتاه، خاطره نویسی، دلنوشته، طراحی پوستر، شعر، طرح و ایده ب - بخش چند رسانه ای: انیمیشن، فیلم کوتاه، موشن گرافی، موشن گرافیک، کمیک استریپ، عکس، نرم افزار ج – بخش ویژه: دست نوشته های کوتاه در باب شبهات، آفات، ظرافتها و شیوه های تذکر به مسئولان است.

زینلی ادامه داد: بخش دوم این جشنواره دوره های آموزشی غیرحضوری (مجازی) آموزشی شامل احکام، شیوه ها و مهارت ها نام گذاری شده است.

همکاران جهت ثبت نام و اطلاع از زمان شروع دوره های جدید می توانند وارد کانال اطلاع رسانی دوره ها به آدرس @etelaat_amozesh  در پیام رسانهای ایتا، سروش و تلگرام شده، عضو شوند و از آموزش های مجازی مطابق اطلاعیه ها برخوردار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی سومین بخش از جشنواره امر به معروف و نهی از منکر می باشد، تصریح کرد:کتاب واجب فراموش شده، شامل رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکراست که PDF کتاب مذکور به همراه پرسش نامه از طریق سیستم اتوماسیون برای تمامی همکاران ارسال شده است. علاقمندان با مطالعه و پاسخ به سوالات این کتاب می توانند در این بخش نیز شرکت نمایند.

زینلی در پایان تاکید کرد که آثار بخش اول (شماره ۱) به دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت شرکت در مسابقه استانی ارسال خواهد شد.