شناسهٔ خبر: 67361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل دیوان محاسبات استان كرمان:

ديوان محاسبات دنبال مچ گيري نيست

نشست کرمان احمدعلی حسینی اظهار داشت: ديوان محاسبات دنبال مچ گيري نيست و با ايفاي نقش هدايت گري از طريق آموزش، به دنبال رسيدگي بهتر به امور دستگاه های اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازي استان كرمان, احمدعلی حسینی مدير كل دیوان محاسبات استان كرمان در مراسم توديع و معارفه  رئيس هيات حسابرسي اين ديوان مستقر در اداره كل راه وشهرسازي این استان، ضمن بیان این مطلب گفت: ‌قصد این دیوان کمک بیش از پیش و در زمان مناسب، به دستگاه های اجرایی است.

احمدعلی حسینی بر سلامت، شفافيت كار و صداقت دو طرفه میان دستگاه هاي اجرايي و ديوان محاسبات تاكيد كرد و خواستار مشاوره مديران دستگاه ها با هيات هاي حسابرسي قبل و حين هزينه كرد اعتبارت شد.

وی ارتباط بيشتر، كامل تر و به روز دستگاه های اجرایی را ضروري دانست .

مدير كل دیوان محاسبات استان كرمان تصریح کرد: از آنجا كه برخی مشكلات دستگاه هاي اجرايي ناشي عدم اطلاع كافي از قانون است، احكام و قوانين حاكم بر دستگاههاي اجرايي استان كرمان به صورت مجزا در حال گردآوري جهت تحویل به این دستگاه هاست.

حسینی همچنین از حسابرسی تیمی به منظور تسريع درحسابرسي هزینه کرد ادارات خبر داد.

وي با تقدير ازهمكاري، تعامل و همراهي اداره كل راه وشهرسازي استان كرمان با دیوان محاسبات گفت:‌ نقاط مثبت و اقدامات مناسب دستگاه های اجرایی هم كه منجر به تسهيل در كار شده است، در گزارشات دیوان محاسبات درج خواهد شد .

مدير كل راه وشهرسازي استان كرمان هم با بيان اينكه هيچ اراده اي  براي دور زدن قانون  وجود ندارد، كمك به حل و فصل مسائل مردم و تسهيل در امورآنان را مهم ترين فلسفه وجودي دستگا ه هاي اجرایي برشمرد.

بلوردي بر استفاده از ظرفيت هاي قانونی براي انجام پروژه ها در زمان کوتاه تر و با هزینه كم تر تاكيد كرد و تعامل دستگاه های اجرایی با ديوان محاسبات را در رسيدن به اين هدف، بسيار مهم و موثر دانست .  

دراين مراسم از زحمات آقاي گلستاني رئيس هيات حسابرسي ديوان محاسبات مستقر در اداره كل راه وشهرسازي استان كرمان تقدير و آقاي زندي به عنوان رئيس جديد اين هيات معرفي شد.