شناسهٔ خبر: 6737 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سفر استانی به فارس - ۱۴

بیمارستان جهرم نیازمند اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی/ آخرین وضعیت ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جهرم گفت: این بیمارستان به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد و یکی از گرانترین بیمارستان های کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز (۹ اردیبهشت) در دومین روز از سفر خود به استان فارس از بیمارستان ۲۲۰ تختوابی آموزشی جهرم بازدید کرد. آخوندی در این بازدید که محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وی را همراهی می کرد از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز این بیمارستان و میزان مقام سازی قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جهرم یکی از بیمارستان‌های بسیار مهم منطقه است. این بیمارستان آموزشی علاوه بر درمان بیماران به دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز کمک می‌کند. بیمارستان جهرم دارای کلاس‌های آموزشی و سالن آمفی تئاتر است.

آخوندي با بیان اینکه با توجه به حجم بیمارستان‌های بسیار زیادی که در دست اجرا بوده ساخت و ساز این بیمارستان از ۶ سال قبل آغاز شده است ادامه داد: در این مدت این بیمارستان تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بسیار کُند است. اما در سال جاری ۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهاراتش به تجهیزات این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با پیمانکار صحبت کردیم که تجهیزات جدیدتری را برای این بیمارستان تامین کند و ساخت آن با سرعت بیشتری اجرا شود.

آخوندی با بیان اینکه این بیمارستان به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد، گفت: این بیمارستان یکی از گرانترین بیمارستان‌های کشور است اما در تنگنای مالی قرارداریم./

نظر شما