شناسهٔ خبر: 6738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر استاني به فارس - ۱۵

پایان ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در سال جاری / ۲۶۰ هزار واحد مسكن مهر آماده افتتاح است ولي نمي‌توانيم تحويل دهيم

افتتاح مسکن مهر مهرگان مرودشت همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیش از ۱۱ هزار واحد از مسکن مهر استان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر آیین افتتاح بیش از ۱۱ هزار  واحد از مسکن مهر استان در مجتمع ۱۲۸۰ واحدی مهرگان مرودشت برگزار شد.

مهرآبادی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بحث مسکن مهر همواره مدنظر مسئولان نظام بوده است اظهار کرد: در قانون اساسی، دولت مکلف شده است زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کند که در دولتهای گذشته بحث واگذاری زمین تا ساخت مسکن های حمایتی، مشارکتی، اجاره به شرط تملیک و در نهایت طرح مسکن مهر مورد توجه قرار داشت و تاکنون ۴ میلیون ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری احداث شده است که بیش از ۵۰ درصد از این واحدها در طرح مسکن مهر قرار دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با تلاش کسانی که در طرح عظیم مسکن مهر حضور داشتند توانستیم بالغ بر یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد به بهره برداری برسانیم و استان فارس با داشتن مدیران توانمند توانست یکی از استان های موفق باشد.

وی همچنین به پایان ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر تا در سال جاری  اشاره کرد و افزود: در این دولت ۴۸۰ هزار واحد تحویل شده است و حدود ۲۶۰ هزار واحد نیز آماده افتتاح داریم که به دلیل فراهم نبودن خدمات زیربنایی امکان تحویل آنها نیست و همانطور که رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی بر پایان و تحویل این پروژه ها تاکید دارند امیدواریم همه دستگاههای متولی در این امر ما را یاری کنند.

مهرآبادی در پایان ضمن قدردانی از تلاش استاندار، مدیران راه و شهرسازی، مدیریت بانک مسکن و شرکت های خدمات رسان استان فارس ابراز داشت: ما به این اصول پایبندیم که هدف خدمت به مردم، حل مشکلات آنان است اگر چه شرایط حساس و دشوار است./

نظر شما