شناسهٔ خبر: 67467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر:

دستورالعمل جدیدی برای واحدهای فاقد متقاضی صادر می‌شود / ۱۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در خوزستان

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه برای واحدهای فاقد متقاضی برنامه ریزی های لازم انجام شده است، گفت: به زودی دستورالعمل جدیدی برای تعیین تکلیف این بخش از واحدهای مسکن مهر به استانها ابلاغ می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه شورای مسکن خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی پایان امسال را به عنوان افق این طرح در کشور تعیین کرد.

وی بیان داشت: بر همین اساس باید تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر در کشور تکمیل، افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شوند.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور مورد تایید دولت است، گفت: همکاری دستگاه های مربوطه در این راستا می تواند به افزایش سرعت تکمیل این واحدها کمک کند.

اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه همچنان تعدادی از این واحدها در سطح استانها فاقد متقاضی هستند، بیان داشت: برای متقاضی دار کردن این خانه ها برنامه ریزی هایی صورت گرفته که به زودی دستورالعمل آن به استانها برای اجرا ارسال می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه روند اجرای پروژه ها در خوزستان از سرعت مناسبی برخوردار شده است، گفت:از مجموع بیش از ۱۰۲ هزار واحد مسکن مهر استان ۶۹ هزار واحد افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گفته وی از مجموع ۱۰۲ واحد مسکن مهر در استان ۷۷ هزار خانه آن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر است.

اصغری مهرآبادی همچنین به تعداد ۱۶ هزار واحد مسکونی نیمه تمام در سطح استان اشاره کرد و گفت: این واحدها در دست ساخت و تکمیل هستند که بر اساس برنامه زمان بندی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز تعداد ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سطح خوزستان فاقد متقاضی هستند که با تشکیل کارگروهی در استان و طی هماهنگی که با وزارت راه و شهرسازی می شود در آینده برای این خانه ها نیز متقاضی جذب خواهد شد.