شناسهٔ خبر: 67475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری قزوین:

حل مشکلات مسکن مهر، اولویت مسئولان استان قزوین است

جلسه قزوین معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: حل مشکلات مسکن مهر و تسریع در تکمیل آنها و تامین زیرساخت ها در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای مسکن استان گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر و حل مشکلات آنها در دستور کار مسئولان باشد.

فرخزاد گفت: در مصوبات جلسات گذشته مقرر شده در خصوص حل مشکلات بیمه و مالیات واحدهای واگذار شده اقدام شود و امور مالیاتی یک شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده مسکن مهر دایر کند و در موضوع بیمه هم استعلام لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: در قراردادهای سه جانبه یک گزارش از پرداخت مبالغ ۵۲۰۰ تومانی تهیه شود تا اگر مطالبه‌ای بود پرداخت شود و در زمینه تسویه حساب بیمه و مالیات واحدهای مسکن مهر اقدام مقتضی صورت گیرد.

فرخزاد یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار داریم در خصوص تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی احداث مسکن اقدام لازم صورت گیرد و یک کمیته سه نفره برای قیمت گذاری جدید مسکن مهر هم تشکیل شود.

وی اضافه کرد: یکی از منابع خوب اوراق تسویه است که سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان از این اوراق جذب شد و امسال هم لازم است از این ظرفیت استفاده شود چون به میزان اعتبارات عمرانی است.