شناسهٔ خبر: 67489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در بهسازی محور بابل –آمل قدیم

بهسازی راه تعریض و بهسازی بخشی از محور بابل –آمل قدیم به طول ۱۲ کیلومتر و با قراردادی به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در شرف انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران , سهراب طور ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با اجرای این عملیات ،یکی از نقاط حادثه خیز محور با نصب نیوجرسی و تابلو علائم فیزیکی و چراغ چشمک زن و همچنین نصب سرعت گیر با استفاده از چشم گربه ای به طور کامل ایمن سازی شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود : تعریض و بهسازی بخشی از محور آمل-بابل قدیم به طول ۱۲ کیلومتر با قراردادی به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال در شرف اتمام می باشد.

وی تصریح کرد :  اعتبارمحور بابل آمل قدیم  بصورت ملی و استانی می باشد که میزان اعتبار مصوب این پروژه ۴۰  میلیارد  ریال می باشد به طوریکه از این میزان ۱۵ میلیارد  ریال تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار کرد : مصمم هستیم تعریض بهسازی و ایمن سازی راههای ارتباطی استان با شتاب بیشتری انجام شود.

سهراب طور گفت : انشاالله امیدواریم با حضور با  حضور مهندسان متعهد و کارآزموده در محل پروژه مزبور هرچه زودتر شاهد بهره برداری نهایی از پروژه مذکور باشیم.