شناسهٔ خبر: 67494 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز روابط عمومی

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی به مناسبت ۲۷ ارديبهشت روز روابط عمومی، اين روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه‌های کشور تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی، با بیان اینکه جهان امروز بدون ارتباطات ديگر قابل تصور نيست، گفت: روابط‎عمومي‎ها به عنوان مديران ارتباطات سازمان‎ها با ماهيتي برگرفته از علم ارتباطات و روابط انساني نقش و جايگاه ويژه‎اي دارند.

وی نوشت: جهان امروز بدون ارتباطات ديگر قابل تصور نيست و بي‎شك بخش اعظمي از فعاليت‎هاي سازمان‎ها و گروه‎ها به واسطه همين ارتباطات انجام مي‎شود.

امیر مکری ادامه داد: اما در اين ميان آن ارتباطي سازنده و متعالي است كه در دل خود روابط انساني و حرمت انسان‎ها را بپروراند و با وجود چنين ارتباطي است كه نتايج حاصل از فعاليت سازمان‎ها بهتر و ارزنده‎تر مي‎شود. در اين بين روابط‎عمومي‎ها به عنوان مديران ارتباطات سازمان‎ها با ماهيتي برگرفته از علم ارتباطات و روابط انساني نقش و جايگاه ويژه‎اي دارند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه روابط‎عمومي‎ها قادر هستند كه با حساسيت و نكته‎سنجي بالاي خود، شرايط را بپايند و با توصيه‎ها و عملكرد مقتضي زمينه را براي بهبود ارتباطات ميان اجزاي انساني درون سازمان و همچنين ميان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور كردن سازمان از حواشي و فضاي منفي، آن را در جهت تمركز بر اجراي وظايف و دسترسي به اهداف تعيين شده ياري كنند، گفت: با اين وصف، سازمانِ امروز بدون روابط‎عمومي ديگر قابل تصور نيست؛ امري كه در مجموعه شركت و فرودگاه‎هاي ما نيز مشهود است. اينجانب روز ۲۷ ارديبهشت، روز ملي روابط‎عمومي و ارتباطات را  به همکاران  روابط عمومی  در ستاد و فرودگاه های کشور که با الهام از  هم اندیشی و  همسویی در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش تعیین کننده  دارند، تبریک  می گویم و ضمن تقدیر از آنان، امیدوارم این روز آغازگر تحولی نو در روابط عمومی ها باشد.