شناسهٔ خبر: 67498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رییس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت روز روابط عمومی

تاج بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواشناسی در پیامی فرارسیدن روز روابط عمومی را به همکاران سخت کوش روابط عمومی این سازمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، در پیام تبریک سحر تاج‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان به مناسبت روز روابط عمومی آمده است:

امروزه نقش کم بدیل روابط عمومی ها در موفقیت ‌تمامی سازمان ها اعم از سازمان های دولتی و خصوصی بر هیچ کس پوشیده نیست. روابط عمومی‌ها با برقراری ارتباطات صحیح؛ شفاف؛ دو سویه و.... با کلیه ذی‌نفعان یک سازمان؛ نقشی بی‌بدیل و حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان آن دارند.

بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز و در عصری که به نام عصر ارتباطات نام گزاری شده است، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع‌رسانی، تلاش برای ایجاد رضایت در مخاطبین از طریق اطلاع رسانی به هنگام و جهت دهی به برنامه ریزی های آن بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی (خاصه در سازمان هایی نظیر سازمان هواشناسی کشور که مسئولیت اجتماعی آن نقش بزرگی حتی در حفظ جان انسان ها دارد)، از وظایف مهمّ روابط عمومی های حرفه ای است و بی‌شک روابط عمومی این سازمان پر مخاطب به دلیل دارا بودن مخاطبان خاص و عام و تولیداتی گوناگون و همه جانبه؛ در زمره روابط عمومی های حرفه‌ای قرار می‌گیرد و نقش آفرینانش علاوه بر تخصص در حوزه سازمانی خویش؛ توانمندی‌های کم‌نظیری در حوزه علوم ارتباطات و سایر علومی که لازم است تا شغلی به یک حرفه (اخلاق سازمانی)  تبدیل شود را دارایند.

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته و از خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران روابط عمومی ستاد و ادارات کل استانها که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم به ویژه در مقاطع خاص و حسّاس گام بر‌می‌دارند (که جلوه گاه آن تلاش شبانه روزی همکاران ارجمندم در اطلاع رسانی بهنگام سیلاب های اخیر کشور بوده) تقدیر و تشکر نموده و امید آن دارم که با تداوم تعهّد، مسئولیت‌پذیری و پایبندی به اصول، اخلاق و الگوی رفتار حرفه‌ای، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان با مردم و رسانه‌ها باشیم.

برچسب‌ها: