شناسهٔ خبر: 67613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

رسیدگی به ۹ فقره شکایت در سامانه شهراه

صبوری قم صبوری گفت: ۹ فقره شکایت ثبت شده در سامانه شهراه‌ این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست ها و تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای سلامت اداری و رعایت و حفظ حقوق شهروندی، در سال گذشته به ۹ فقره شکایت مطرح شده از سوی شهروندان که در سامانه شهراه ثبت شده بود رسیدگی شد .

وی با اشاره به این که توسعه دولت الکترونیک، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش مراجعات، کاهش فساد اداری و.... از مزایای راه اندازی سامانه ثبت شکایات می باشد، افزود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیت ها برای رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می کند.

صبوری توضیح داد: سامانه شهراه با عنوان "شهراه"، راهی به‌سوی شهروندان و با شعار "گزارش از شما، رسیدگی از ما"، راه‌اندازی شده است و شهروندان محترم در صورت مواجه با مشکلات خدمتی در بخش‌های مختلف سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی می‌توانند به این سامانه ورود پیدا کرده و موارد عدم پاسخگویی و دیگر مشکلات را گزارش نموده و پس از ثبت شکایت کد رهگیری را به‌منظور پیگیری درخواست خود دریافت نمایند.

وی اعلام کرد: شهروندان می توانند با ورود به سامانه شهراه به نشانی www.shahrah.mrud.ir، موارد مورد نظر خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: این اداره کل از طریق سامانه‌های شهراه، سامد و سامانه بازرسی قم در راستای تکریم ارباب‌رجوع، ارتقاء سلامت اداری و رعایت و حفظ حقوق شهروندی اقدام به رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردم می‌نماید.