شناسهٔ خبر: 67614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم درحوزه راه‌های طبس

آسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از اجرای ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم درحوزه راه‌های این شهرستان با بیش از۵۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، محسن حیدری از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحور طبس- اصفهان به طول هفت کیلومتر خبر داد.

وی، تصریح کرد: برای اجرای  ۳۰ کیلومتر اسفالت گرم در راه‌های شریانی منتهی به حوزه طبس اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال از محل منابع ملی پیش‌بینی شده است.

حیدری ،ادامه داد: مجموع طول راه‌های منتهی به حوزه طبس که برای اجرای روکش قرارداد منعقد شده به طول ۳۰ کیلومتر است که هفت کیلومتر از محور طبس – اصفهان حد فاصل ۱۵ الی ۲۲ با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی، بیان کرد: رسیدگی متناسب  با طول راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بخش مرکزی نیازمند اعتبارات استانی تکمیلی عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس، در پایان متذکر شد: شهرستان طبس دارای بیش از۱۲۳۴ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره  قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و بویژه افزایش بارندگی و سیلابها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی متناسب با اعتبارات ملی و استانی اقدام می‌شود.