شناسهٔ خبر: 67639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان ورامین

جلسه ورامین اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان ورامین با دستور کار بررسی برنامه اجرایی امسال تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, بررسی پروژه های دستور کار سال جدید در محلات ده شریفا، امرآباد و خیرآباد ورامین موضوع اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان ورامین بود.

مدیر منطقه جنوب شرق استان تهران با بیان اینکه ۴۱۸ هکتار بافت ناکارآمد شهری با جمعیت ۱۲۳ هزار نفر دراین محلات زندگی می کنند از اعضای ستادبازآفرینی خواست تا هر چه زودتر نسبت به اعلام پروژه ها اقدام و عمل مشترک جهت طرح و بررسی در ستاد استانی اقدام کنند.

آرش صفری گفت: در برنامه اجرایی سال ۹۸ اصلاح، ساماندهی و ارتقاء شبکه دسترسی راههای داخل شهری محلات ده شریفا، امرآباد و خیرآباد، جمع آوری آبهای سطحی و احداث اورژانس اجتماعی یا گرمخانه جهت کودکان کار در اولویت قرار گرفته است که توسط اعضای ستاد شهرستان نیز مورد تایید قرار گرفت.

صفری با تصریح اینکه طی سال جاری ۶۰۰ تن قیر جهت بهسازی معابر شهری ورامین تحویل شهرداری ورامین شده است گفت: تقریباً یک پنجم بافت شهری ورامین بافت ناکارآمد و فرسوده است و این در حالی است خوشبختانه طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده ۲ هفته قبل در کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران به تصویب رسیده است.