شناسهٔ خبر: 67669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات هفتگي مدير كل راهداري و حمل و نقل استان در پايانه بار كرمان

پایانه بار در راستاي حضور موثر و مستمر مديران در مجموعه واحدهاي اجرايي تابعه خود، مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان به منظور رسيدگي به مشكلات و دريافت نظرات، انتقادات و شكايات فعالان بخش حمل و نقل جاده اي به ويژه حمل و نقل كالاي استان، دوشنبه هر هفته در پايانه بار كرمان حاضر و پاسخگوي مراجعان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان, سيدعلي حاج سيد عليخاني گفت: در استان كرمان بيش از ۱۷ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل كالا و حدود ۴۷۰۰ نفر راننده حرفه‌اي در بخش مسافر فعالند كه اين تعداد راننده در قالب حدود ۱۴ تشكل صنفي سالانه حدود ۲۹ ميليون تن كالا و ۵/۵ ميليون نفر مسافر را از مبادي استان كرمان به نقاط مختلف كشور جابجا مي نمايند.

حاج سيدعليخاني افزود: به منظور رسيدگي به درخواست هاي رانندگان به عنوان كساني كه گرداننده اصلي چرخه حمل و نقل جاده اي محسوب مي شوند به اتفاق معاون حمل و نقل استان  در محل پايانه حمل و نقل كالاي كرمان حاضر و با اخذ در خواست‌هاي آنان سعي وافر در رسيدگي و مرتفع نمودن خواسته آنها خواهيم داشت.

وي افزود: شوراي اطلاع‌رساني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان تشكيل شده است كه وظيفه اين شورا، اطلاع‌رساني‌هاي مستمر از سياست‌ها، اهداف و برنامه هاي بخش حمل و نقل جاده اي به تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌اي استان كرمان است.

برگزاری ۳۳۵جلسه رسيدگي به تخلفات شركت هاي حمل و نقلی

حاج سيد عليخاني تصريح كرد: هرگونه تضعييع حقي كه شركت هاي حمل و نقلي نسبت به رانندگان داشته باشند نيز سريعا در كميسيون هاي ماده ۱۲ مطرح و رسيدگي مي شود به طوري كه در سال گذشته ۳۳۵ جلسه كميسيون رسيدگي به تخلفات شركت هاي حمل و نقل بار و مسافر برگزار و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان با اعلام شماره سامانه پيامكي ۱۰۰۰۰۳۴۱ روابط عمومي اين اداره كل  به عنوان پل ارتباطي خود و بخش حمل و نقل يادآور شد: دفتر نظارت پايانه بار كرمان نيز در ساعات اداري ايام هفته آماده دريافت درخواست هاي حضوري فعالان بخش حمل و نقل مستقر در پايانه بار كرمان است.