شناسهٔ خبر: 67686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛

انجام برفروبی در ییلاقات مشکین شهر با گذشت ۶۲ روز از بهار

برفروبی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با گذشت ۶۲ روز از فصل بهار برف روبی در ییلاقات مشکین شهر و دامنه کوه سبلان توسط راهداران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی ییلاقات مشکین شهر تصریح کرد: با وجود اینکه در خرداد ماه ۹۸ قرار داریم عملیات برف روبی در دامنه کوه سبلان به دلیل بارش برف انجام شد.

عضو شورای اداری استان گفت: با توجه به سکونت عشایر در ییلاقات مشکین شهر و تاکید ات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل در خصوص خدمت رسانی به عشایر اکیپ راهداری در محل مستقر شده و نسبت به برف روبی اقدام می کنیم.

رحمتی با بیان اینکه طول برف روبی ۱۰ کیلومتر بوده و به صورت مقطعی انجام می شود، افزود: اکیپ های راهداری مسیر حرکت عشایر را برف روبی کرده اند تا تردد بلامانع باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متذکر شد: اقلیم کوهستانی استان اردبیل موجب شده  تا بارش برف در فصول گرم سال نیز مشاهده شود و به همین دلیل از ابتدای امسال به دفعات برف روبی در محورهای کوهستانی و گردنه ها انجام شده و اکیپ های برف روبی و نمک پاشی همواره  آماده خدمت رسانی هستند.