شناسهٔ خبر: 67853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از روابط عمومی‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

روابط عمومی ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در مراسمی ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از زحمات کلیه همکاران فعال در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام, در این مراسم نوراله دلخواه اظهار داشت: امروزه که به یمن فناوری‌های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت جایگاه‌ها، متناسب با این تغییر باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود اما ارتباط صرفاً مبادله‌اطلاعات درباره ‌واقعیت‌های سخت افزاری نیست, بلکه ارتباط به معنای‌تبادل‌افکار، احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام نیزبا تبریک این روز گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی‌یابد.

 محمد حسنی افزود: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان ها داشته و سازمانی موفق تر است که با استفاده از ابزار و فنون ارتباطی نقش خود را در جامعه پررنگ تر کند.در پایان از روابط عمومی های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.