شناسهٔ خبر: 67974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید بررویکرد مردمی ارائه خدمات الکترونیک در راه و شهرسازی استان تهران

محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر رویکرد مردمی ارائه خدمات الکترونیک، رفع گلوگاه‌های مهم و بررسی قابلیت الکترونیک کردن فرآیندهای پر مخاطب در این اداره کل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمدنادر محمدزاده با علام این خبر گفت: تعداد ۱۲۰ هزار نفر مراجعه کننده در سال ۹۷ عدد بسیار بزرگی برای اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و طیف خدمات این اداره کل بسیار وسیع و گسترده است.

 وی افزود: با در نظر گرفتن محاسن و معایب هر فرآیندی که قابلیت الکترونیک دارد و مردمی بودن خدمات در هماهنگی کامل با حوزه IT و کمیته بهبود فرآیندها باید خدمات الکترونیک به گونه ای تعریف شود که علاوه بر سادگی برای مردم قابل انجام باشد و از هر گونه پیچیدگی پرهیز شود.

محمدزاده از همه معاونان خود خواست تا این مهم را در اداره کل راه و شهرسازی تهران جدی گرفته و به سرعت مرحله سوم فرآیندهای الکترونیک را آغاز کنند.

لازم به ذکر است فرآیند بازنگری و بهبود گردش کار با هدف واگذاری خدمات الکترونیک به دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان تأکید کرد: این فرآیندهای الکترونیک باید امکان توسعه نیز داشته باشند تا در آینده بتوان آن ها را به هم گره زد.