شناسهٔ خبر: 68001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبوری اعلام کرد:

ایجاد ظرفیت گردشگری با احداث راه دسترسی به دریاچه نمک

صبوری قم مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: برای احداث راه دسترسی به دریاچه نمک این استان و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و استحصال املاح معدنی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سالن امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: برای احداث راه دسترسی دریاچه نمک در اداره کل راه و شهرسازی قم آمادگی کامل وجود داشته و مطالعات لازم نیز برای آن صورت گرفته است.

وی افزود: احداث مسیر دسترسی به دریاچه نمک به ‌هیچ‌ وجه در وزارت راه و شهرسازی تعریف نشده و برای ایجاد آن یا باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذار و یا منابع استانی استفاده شود.

صبوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساماندهی بازارچه کفاش‌ها برای بهبود وضعیت کسب‌ و کار و احیای بافت ‌های تاریخی در پروژه ستاد بازآفرینی شهری استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم تأکید کرد: توسعه و بهسازی زیرساخت ‌های شهری، ایجاد ظرفیت گردشگری در خیابان ارم و احیای بافت ‌های فرسوده شهری پیرامون میدان مطهری از مهم‌ ترین اهداف این پروژه است.