شناسهٔ خبر: 68053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با فرماندارشهرستان رودبار جنوب دیدار کرد

جلسه رودبار مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان پس ازبازدید از راههای روستایی بخش جازموریان وساختمانهای دولتی در حال ساخت با فرماندارشهرستان رودبارجنوب دیدارکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمدساردویی دراین دیداراعلام کرد: در صورت تامین اعتبار لازم پروژه های درحال ساخت تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان ظرفیت مهمی برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی و راه سازی است که با تعامل و تخصیص اعتبار از این طریق می توان بسیاری از امور در دست اقدام را درحوزه راه و شهر سازی را حل کرد.

۸۵ کیلومتر از راه های مواصلاتی رودبار جنوب آماده آسفالت است

وی همچنین با تشریح راه های مواصلاتی شهرستان رودبار جنوب گفت: به طور کلی ۶۱۵کیلومتر از راه های اصلی و روستایی در شهر ستان رودبار جنوب وجود دارد که ۳۱۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و ۸۵ کیلومتر آن زیر سازی و آماده آسفالت است .

 مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان داشت: ۲۲۰ کیلومتر از راههای روستایی بالای بیست خانوار ازاین شهر ستان خاکی است که محور زهکلوت – چاه ابراهیم به طول ۳۲ کیلو متردر دست ساخت است که ۱۶ کیلو متر آن زیر سازی شده و ۷ کیلو متر از آن آسفالت و بقیه مسیردردست اقدام است.

لازم به ذکر است قبل از این دیدار ،مدیر کل راه و شهر سازی و هیئت همراه از پروژه های درحال ساخت شهر ستان رودبار جنوب ( اداره ثبت احوال و استخر شنای ورزشی و راه روستایی زهکلوت –چاه ابراهیم ) بازدید کردند و خواستار تسریع در روند پروژهای مذکور شدند که امید است تا پایان تابستان امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسند.

برچسب‌ها: