شناسهٔ خبر: 68061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری اعتبارات ابلاغ شده سال ۹۷ صورت گرفت؛

جلسه باز آفرینی شهری شرق استان سمنان برگزار شد

جلسه شاهرود جلسه باز آفرینی شهری شرق استان سمنان با هدف پیگیری اعتبارات ابلاغ شده سال۹۷ در سالن جلسات فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)، در جلسه ای که برای بررسی وضعیت  پروژه ها واعتبارات ستاد بازآفرینی شهری  تشکیل شد در ابتدا اکبریان ریاست دادگستری شاهرود ضمن بیان نکاتی در خصوص محلات ناکارآمد و بافتهای فرسوده و نا امن ،به اعلام آمادگی همکاری همه جانبه دستگاه قضایی با این ستاد اشاره کرد.

قابل ذکر است در این ستاد یکی از برنامه هایی که پیگیری می شود؛ توسعه و تجهیز امکانات و خدمات رو بنائی در مقیاس شهری و محله ای ، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن و بهسازی و ارتقاء شبکه تاسیسات شهری و محله ای و فضاهای شهری برای تحقق اهداف کالبدی و نهادسازی ،ظرفیت سازی ،ابزارسازی برای تحقق اهداف غیر کالبدی و نرم افزاری و همچنین نهادینه سازی،شبکه سازی و جریان سازی برای تحقق اهداف غیر کالبدی و ترویجی است.

در این نشست ضمن اشاره به ابلاغ اعتبار به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان سال ۹۷ و اعلام  پروژه های در دست اقدام برگزاری مناقصه به مبلغ ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان توضیحاتی در خصوص وضعیت تعداد ۱۲ پروژه توسط شهرداری ،۶ پروژه توسط شرکت آب وفاضلاب و ۳ پروژه توسط شرکت توزیع برق ارائه شد.

در پایان عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)،   ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه ها و مسئولانی که برای سرانجام رسیدن این پروژها همکاری می کنند تاکید ویژه ای در خصوص جذب اعتبارات ابلاغ شده به جهت کمبود زمان و به قید فوریت داشت.