شناسهٔ خبر: 68109 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

در هجدهمین نشست سازمان جهانی هواشناسی عنوان شد؛

اعلام آمادگی سازمان هواشناسی برای تبادل تجربیات با کشورهای عضو «WMO»

سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی کشورمان از آمادگی این سازمان برای تبادل تجربیات با سایر کشورهای عضو سازمان جهانی هواشناسی(WMO) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از سازمان هواشناسی، دکتر سحر تاجبخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشورمان که برای شرکت در هجدهمین نشست سازمان جهانی هواشناسی(WMO) در ژنو سوییس به سر می‌برد،  در جمع نمایندگان دائم کشورهای عضو این نهاد جهانی با تبریک عید سعید فطر به حاضران و نمایندگان کشورهای مسلمان، این عید سعید را پیام‌آور صلح و دوستی خواند.

وی در ادامه به تشریح پاره‌ای از فعالیت‌های اخیر سازمان هواشناسی کشور پرداخت و ضمن اعلام آمادگی سازمان هواشناسی کشور به منظور تبادل تجربیات با کشورهای عضو سازمان جهانی هواشناسی از آمادگی این سازمان برای برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای خبر داد.

تاجبخش در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید مدیریتی سازمان هواشناسی کشور، بهره‌مندی از توان سازمان جهانی هواشناسی WMO و کمک‌های فنی و مشورتی آن بیش از پیش صورت پذیرد.

در این نشست که بقایی هامانه، نماینده دائم جمهوری اسلامی در ژنو نیز حضور داشت، توسعه تعاملات و تبادلات علمی و فنی با سازمان جهانی هواشناسی و سایر اعضای این سازمان بین‌المللی مورد تاکید قرار گرفت.