شناسهٔ خبر: 68245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی اعتبارات راهسازی در دیدار مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با فرماندار منوجان

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان دردیدار با فرماندار منوجان برلزوم تخصیص اعتبارلازم برای پروژه های درحال ساخت شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمدساردویی دراین دیداراعلام کرد: ازپروژه راههای روستایی شهرستان منوجان که بالای ۵۰ خانوار  هستند ۷۵کیلومتر باقی مانده که جهت تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است و در صورت تخصیص اعتبارلازم آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ازمهمترین پروژه های بخش آسمینون می توان به احداث راه ارتباطی بجگان – دهکهان به طول۲۱ کیلومتر نام برد،که۱۰کیلومتر آن تا کنون آسفالت و ۶ کیلومتر از مسیر نیز  درمرحله زیر سازی است.

نیاز به ۵۰۰۰۰میلیون ریال برای تکمیل راه ارتباطی بجگان- دهگهان

وی همچنین اظهار داشت: مبلغ هزینه شده در این محور تا کنون ۴۵۰۰۰ میلیون ریال و جهت تکمیل مسیربه مبلغ ۵۰۰۰۰ میلیون ریال نیاز است, این محور، بخش آسمینون را به دهستان دهکهان شهرستان کهنوج متصل و فاصله بین دو منطقه  از ۶۰کیلومتر به۲۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت و حدود ۸۵۰ خانوارحاشیه این جاده از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: باتکمیل این راهها قطعا بخش کشاورزی و گردشگری این منطقه توسعه خواهد یافت و سرمایه گذاران رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در این بخش خواهند داشت. 

لازم به ذکر است بعد از این دیدار ، مدیر کل راه و شهر سازی و هیئت همراه از پروژه های درحال ساخت شهرستان منوجان از جمله زمین طرح احداث مسکن ملی،استخر شنای ورزشی، جاده جغین–منوجان و ساختمان اداره ثبت منوجان بازدید و خواستار تسریع در روند پروژهای مذکور شدند که امید است تا پایان امسال به بهره برداری برسند.