شناسهٔ خبر: 68320 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در اولین نمایشگاه بین المللی مازندران صورت گرفت؛

توانمندی‌های صادراتی مازندران در نمایشگاه بین‌المللی استان عرضه شد/ معرفی توانمندی‌ها ترانزیتی و لجستیکی بندر امیرآباد

سیاوش رضوانی توانمندی‌ها و قابلیت‌های ترانزیتی و لجستیکی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در اولین نمایشگاه بین‌المللی مازندران عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی استان مازندران که با مشارکت استانداری، اتاق بازرگانی مازندران و وزارت امور خارجه در ساری در حال برگزاری است و در این نمایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و تولید کنندگان و شرکت های بازرگانی داخلی و خارجی حضور پررنگی دارند.

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز با عرضه توانمندی ها و قابلیت های ترانزیتی، لجستیکی و توان بالای تخلیه و بارگیری خود میزبان بازدیدکنندگان است.

در روز نخست این نمایشگاه سیاوش رضوانی؛ مدیر بندرامیرآباد با مهمانان، تجار و خبرنگاران داخلی و خارجی دیدار و به رایزنی اقتصادی و تعامل دوجانبه و چندجانبه فی مابین بندرامیرآباد و سرمایه گذاران و صاحبان کالا پرداخت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، در حاشیه این نمایشگاه، هجدهمین نشست شورای بین المللی همکاری تجاری اتاق های بازرگانی و صنعت کشورهای حاشیه دریای خزر I.C.B.C با حضور روسای اتاق بازرگانی استان‌های کشور و روسای اتاق بازرگانی کشورهای دریای خزر برگزار شد.