شناسهٔ خبر: 68398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۸۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل پروژه های عالیشهر

مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر از تخصیص ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل بخشی از پروژه‌های نیمه تمام این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، در پی برگزاری جلسه های کمیته برنامه ریزی شهرستان‌های بوشهر و عسلویه با هدف توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌های مذکور که به ریاست جمشیدی، فرماندار شهرستان بوشهر و یوسفی، فرماندار شهرستان عسلویه برگزار شد،کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌های فوق با تخصیص ۸۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر موافقت کردند.

علی مقاتلی گفت : اختصاص اعتبارات فوق در کنار تأمین اعتبار از محل منابع این شرکت در روند اجرای پروژه ها و اتمام آنها تاثیر بسزایی دارد و تمام تلاش خود را جهت جذب بیشترین اعتبارو تامین منابع مورد نیاز نموده ایم تا بتوانیم پروژههای در دست ساخت را هر چه سریع‌تر به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به نیازهای اساسی شهر و مشکلات موجود و همچنین با تلاش ها همکاران در واحد اعتبارات شرکت، در پی برگزاری جلسات کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان های بوشهر و عسلویه مبلغ هشتاد میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شهر جدید عالی‌شهر و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای شهر جدید سیراف  اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام در دست اجرای شرکت تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرای پروژه های تأثیر گذار در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر، در سال جاری نیز تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شرکت عمران قرار دارد.

مقاتلی افزود: تکمیل۴ مدرسه(هنرستان   هشت کلاسه، دو دبستان ۱۲ کلاسه و یک مدرسه متوسطه اول۶کلاسه)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز جامع بهداشتی و درمانی در شهر جدید عالیشهر و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سیراف (استادیوم ورزشی شهر جدید سیراف ) از جمله پروژه های در ساخت توسط شرکت عمران عالی‌شهر می باشند که تمام سعی بر این است تا با اتمام پروژه ها شاهد رضایت مندی بیشتر شهروندان شهر جدید عالی‌شهر باشیم.

وی در پایان از استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداران شهرستان های بوشهر و عسلویه به جهت عنایت و توجه ویژه به شهر جدید عالی‌شهر قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با اعتبارات تخصیص یافته شاهد تحولات بزرگی در شهر جدید عالی‌شهر باشیم.