شناسهٔ خبر: 68405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسائل و مشکلات اجرائی تقاطع غیرهمسطح سنجان بررسی شد

جلسه سنجان با حضور نماینده اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات اجرائی تقاطع غیرهمسطح سنجان بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ،  جلسه ای برای بررسی مسائل و مشکلات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سنجان به ریاست مقدسی نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان درمجلس شورای اسلامی و با حضور فرماندار اراک ، مدیرکل راه و شهرسازی ، شهردار کلانشهر اراک ، اعضای شورای شهر ، معتمدین سنجان ، ریاست جهاد کشاورزی و سایر مسئولین استانی درنمازخانه  شهرداری سنجان برگزارشد.

مقدسی در این انتهای جلسه گفت : متولی احداث این تقاطع ، وزارت راه و شهرسازی می باشد و عملیات عمرانی آن  ادامه می یابد اما ممکن است نوع سازه به صلاحدیدوزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان تغییر یابد .

وی افزود : اگر ضرورت ایجاد زیرگذر هم باشد با نظر وزارت راه و شهرسازی است, آزاد سازی و تملک های محدوده کارگاهی نیز توسط شهرداری صورت خواهد پذیرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت : به منظور حذف یکی از نقاط پرحادثه استان ، قرارداد احداث این تقاطع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و دویست میلیون تومان در سال ۹۳ با شرکت بالاست منعقد گردیده است . طول کل پل ۶۰۴ متر و طول عرشه ۳۹۴ متر است . این پل دارای ۱۳ دهانه ۲۴ متری و ۲ دهانه ۴۰ متری جهت دوربرگردانها می باشد که در صورت تملک محدوده کارگاهی سنجان روند اجرایی تسریع خواهد یافت .

احمد مرزبان افزود : به منظور عبور و مرور و کنترل ترافیک بهتر این منطقه و کاهش حجم ترافیک بخصوص در ایام پایان هفته در محدوده سنجان می طلبد پلیس راه نسبت به هدایت ترافیک سنگین از کنارگذر شمالی اهتمام ویژه ای داشته باشد .