شناسهٔ خبر: 68450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان برگزار شد

جلسه قاچاق ارز چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان صبح امروز یکشنبه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "دشتیان"دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در این جلسه از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخاطر تلاش در جهت تحقق مصوبات کمیسیون و اجرای برنامه‌های آن در سال ۱۳۹۷ تقدیر و در خصوص دستور جلسه مواردی را مطرح کرد.

"میقانی"مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با ارائه آمار اجمالی از بخش حمل و نقل جاده‌ای استان به تشریح عملکرد سه ماهه نخست امسال پرداخت.

در ادامه جلسه، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ارائه گزارش و بیان دیدگاههای خود در زمینه دستور جلسه امروز پرداختند و مصوب شد کارگروههای تخصصی با حضور دستگاه‌های مجری به احصای راهکارهای اجرایی دستورالعمل خرید و فروش کالاهای دخانی و نظارت بر حمل محمولات گندم و خروج آن از استان توسط کارگروه‌های نظارتی، پلیس آگاهی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بپردازند.