شناسهٔ خبر: 68451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در سامانه سامد (مرکز پاسخگويي به شکایات)

سامد عباسعلی نجفی در سامانه سامد برای پاسخگویی در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ ای مازندران حضور یافت و پاسخگوی مستقیم و برخط با مردم بود.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران، در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم، سامانه سامد استان مازندران اقدام به برگزاری جلسه ای با حضور عباسعلی نجفی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردم شریف استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طریق تلفن ۱۱۱ نموده و سوالات، انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور مستقیم با مدیركل در میان گذاشتند.

در همین راستا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به تماس تلفنی هم استانی های محترم در خصوص محورهای مواصلاتی و راههای  استان  اقدام كردند. ایشان با حضور در این محل که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ برگزار شد ضمن شنیدن سوالات و مسائل هم استانی های شريف، پاسخگوی درخواست های آنان بودند و موارد مطروحه  را در دستوركار و پیگیری خود قرار دادند.