شناسهٔ خبر: 68463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح بهسازی محور سلفچگان – ساوه به‌بهره برداری رسید

زیدآبادی رییس اداره نگهداری راه‌های استان قم گفت : با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیاردریال، طرح بهسازی ده کیلومتر از محور ترانزیتی سلفچگان – ساوه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، رییس اداره نگهداری راه‌ها اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان قم در تکمیل خبر فوق اظهار داشت : طول پروژه بالغ بر ده کیلومتر و عرض متوسط آن هشت متر است و   افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی این قطعه از محور سلفچگان – ساوه هزینه شده که از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جادهءای تامین شده است.

وی بازه زمانی اجرای طرح را شش ماهه اعلام کرد و توضیح داد : از آنجا که محور سلفچگان -ساوه از جاده‌های ترانزیتی و ترافیک غالب در آن خودروهای کامیون و تریلی ودیگر انواع وسائط نقلیه حمل بار است، تسریع در اجرای طرح بدون انسداد ترافیکی و مطابق آیین نامه ایمنی در عملیات اجرایی و کنترل ترافیک دردستور کار قرار گرفت.

رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اجرای پروژه  بهسازی مذکور را شامل درزگیری ، لکه گیری و روکش آسفالت دانست و خاطر نشان ساخت : به‌دلیل تردد خودروهای نیمه‌سنگین و حتی عبور بارهای ترافیکی از محور سلفچگان – ساوه، اجرای طرح بهسازی با رعایت حداکثری استانداردهای موجود عملیاتی و به مرحله بهره‌برداری رسید.

محمدرضا زید آبادی درخاتمه یادآورشد : با توجه به شرایط  خاص تخصیص اعتبارات، بحمدا... با مدیریت مناسب منابع موجود طرح‌های بهسازی متنوعی درسطح راه‌های استان درحال پیگری و اجرا می باشد که متعاقبا نسبت به انعکاس اخبار آن اقدام خواهد شد.