شناسهٔ خبر: 68474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كميسيون ماده پنج استان اصفهان تشکیل شد

بازدید خور با هدف بررسی مشکلات مسکن و خدمات شهر خور كميسيون ماده پنج استان اصفهان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، در جلسه كميسيون ماده پنج  استان كه به رياست حجت الله غلامي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور حميدرضا اميرخاني مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان و ديگر اعضا برگزار شد طرح تفصيلي پيشنهادي شهر خور مورد بررسي قرار گرفت.

غلامي در خصوص طرح تفصيلي شهر خور گفت: در بازديدي كه به اتفاق استاندار از شهر خور به عمل آمد مشكلات مردم اين شهر در حوزه نيازمندي‌هاي مسكوني و خدماتي مورد بررسي قرار گرفت و اميد است كه اين مشكلات در قالب طرح تفصيلي شهر خور قابل حل باشد.

وي افزود: به لحاظ اينكه بخش عمده‌اي از اراضي شهر خور متعلق به شهرداري بوده و در دوره‌هاي گذشته در قالب مزايده و فراخوان به بخش خصوصي واگذار شده و بر روي اين اراضي طرح خاصي نمي‌توان قرارداد.

غلامي ادامه داد: در اين رابطه تا آنجايي كه ممكن باشد ، با اصلاح محدوده پيشنهادي طرح تفصيلي و يا در قالب الحاق به محدوده شهر مشكل مردم شهر خور در حوزه خدمات و مسكن حل خواهد شد .

گفتني است طرح تفصيلي پيشنهادي شهر خور پس از برگزاري ۱۳ جلسه كميته فني به مرحله بررسي در كميسيون ماده پنج رسيده است و در اين جلسه پيشنهادات شبكه معابر و مغايرت‌هاي آن با طرح جامع و همچنين پيشنهادات كاربريهاي آموزشي، ورزشي، فرهنگي، درماني و گردشگري و مغايرت‌هاي آن با طرح جامع مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت .