شناسهٔ خبر: 68701 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب عنوان برتر شورای اقامه نماز توسط راه و شهرسازی گیلان

قلی زاده با احکامی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی از دبیر و امام جماعت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در ارزیابی عملکرد سال گذشته توسط ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی  صورت پذیرفت شورای اقامه نماز این اداره کل به عنوان شورای برتر در بین سایر شورا های اقامه نماز دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی معرفی و از دبیر و امامان جماعت این اداره کل تجلیل شد.

دبیر اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان  با اشاره به کسب رتبه برتر شورای اقامه نماز این اداره کل به عنوان شورای برتر در بین سایر شورا های اقامه نماز دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت : در اقامه نماز باید روش اهل بیت(ع) را پیشه کنیم؛ از ابتدا تا انتهای نماز حاوی اندیشه های ناب اسلامی است، در نماز همه اقشار یکسان هستند.

نعمت قلی زاده ضمن عرض تبریک به کلیه همکاران محترم،کسب مقام برتری این شورا مدیون تلاش های اعضای شورای اقامه نماز وهمچنین حمایت های مدیرکل ، معاونین به ویژه معاون توسعه منابع وکلیه همکاران متدین و نمازگزار دانست و افزود: انشالله باید تلاش کنیم تا این موفقیت تداوم داشته باشد و هرسال شاهد کسب چنین افتخاراتی باشیم .

گفتنی است این جلسه باشکوه و معنوی  به همت ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی  با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری عضوهیات رئیسه شورای خبرگان رهبری، سردار رحیم صفوی مشاورمحترم مقام معظم رهبری، حضرت حجت السلام قرآئتی رئیس ستاد اقامه نمازکشور در قم برگزار شد.